Четвер, 02.05.2024, 08:59
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична рада

План роботи

  методичної  ради Ріпненської ЗОШ  І – ІІІ ступенів

на  2012-2013  навчальний  рік.

   

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО  КОЛЕКТИВУ:

 

"Впровадження в практику навчано-виховного процесу сучасних прогресивних ідей, новітніх педагогічних технологій, інтерактивних форм і методів навчання і виховання та формування і розвиток всебічно розвиненої особистості на засадах загальнолюдських ідеалів та моральних цінностей."

1.Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:

·          забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;

·          здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;

·          створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії та соціального статусу;

·          зміцнення навчально-матеріальної бази школи, її комп`ютеризації;

·          забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань дошкільної освіти та охорони здоров’я і життя дітей, належного мінімального рівня життєвих компетенцій;

·          забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;

·          максимального забезпечення учнів загальноосвітніх закладів необхідними підручниками і навчальними посібниками;

·          оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;

·          особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;

·          впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах,  у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;

·          розробки програмового і науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання;

·          спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних НКК (навчальних комп’ютерних комплексів) у навчальному процесі, тобто на успішну реалізацію державної програми "Інформаційні і комунікаційні технології в освіті і науці” на 2006-2008 р.р.;

·          оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, біології, історії, зарубіжної літератури,бібліотеки, інформатики, шкільної майстерні ;

·          посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і

·          функціонування української мови у сфері освіти;

·          забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації;

·          створення власного іміджу  навчального закладу;

·          вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;

·          координації дослідно-експериментальної та інноваційної роботи в школі;

·          оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально-виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.

2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми  громадянського виховання:

·          удосконалення системи позанавчальної діяльності школярів;

3. Розвиток творчої активності педагогів: підвищення  кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту