Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична радаПлан роботи методичної ради Ріпненської ЗОШ І – ІІІ ступенів на 2012-2013 навчальний рік. ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ: "Впровадження в практику навчано-виховного процесу сучасних прогресивних ідей, новітніх педагогічних технологій, інтерактивних форм і методів навчання і виховання та формування і розвиток всебічно розвиненої особистості на засадах загальнолюдських ідеалів та моральних цінностей." 1.Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом: · забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти; · здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності; · створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії та соціального статусу; · зміцнення навчально-матеріальної бази школи, її комп`ютеризації; · забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань дошкільної освіти та охорони здоров’я і життя дітей, належного мінімального рівня життєвих компетенцій; · забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість; · максимального забезпечення учнів загальноосвітніх закладів необхідними підручниками і навчальними посібниками; · оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань; · особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів; · впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах, у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання; · розробки програмового і науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання; · спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних НКК (навчальних комп’ютерних комплексів) у навчальному процесі, тобто на успішну реалізацію державної програми "Інформаційні і комунікаційні технології в освіті і науці” на 2006-2008 р.р.; · оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, біології, історії, зарубіжної літератури,бібліотеки, інформатики, шкільної майстерні ; · посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і · функціонування української мови у сфері освіти; · забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації; · створення власного іміджу навчального закладу; · вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду; · координації дослідно-експериментальної та інноваційної роботи в школі; · оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально-виховного процесу, ефективності управлінської діяльності. 2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми громадянського виховання: · удосконалення системи позанавчальної діяльності школярів; 3. Розвиток
творчої активності педагогів: підвищення кваліфікаційного та професіонального
рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за
результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової
майстерності педагогів та ефективності їх роботи. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|