МО класних керівників
ВСТУП
Аналіз діяльності
м/о класних керівників за 2011-2012 н.р.
та завдання на
2012-2013 н.р.
Планування роботи методичного
об’єднання класних керівників ґрунтується на науково-правовій базі освітньої
галузі та виходить із основного завдання школи взагалі. Полягає воно у
формуванню особистості, готової до співпраці. Спираючись на рівень вихованості
школярів, потребу у превенції правопорушень та девіантної поведінки, а також
керуючись Національною доктриною розвитку освіти, Законом України «Про загальну
середню освіту», Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі
освіти, ми визначили проблемне питання роботи методоб’єднання класних
керівників на 2012-2013 н.р.:
Виховання в учнів почуття патріотизму,
національної гордості, любові до рідного краю.
У зв’язку з цим наша діяльність полягатиме у: вихованні любові до рідної землі,
рідного села, рідного краю, України; · виховання почуття патріотизму та
національної гордості; · вихованні загальнолюдських рис
особистості; · розвитку самостійного мислення
дитини, її індивідуальних і творчих здібностей; · залученні школярів до
суспільно-корисної діяльності; · вихованні здорового способу
життя, відповідального ставлення до власного здоров’я, вихованні фізичної
культури у підростаючого покоління; · розширенні світогляду дітей; · вихованні почуття поваги до себе
і оточуючих; · вихованні правової культури і
освіченості як дітей, так і батьків; · розвитку ініціативності,
самостійності, профорієнтації.
Аналізуючи роботу методичного об'єднання за минулий
навчальний рік, можна відзначити позитивні тенденції: · традиційним стало проведення
психолого-педагогічних консиліумів, які дали вагомі позитивні результати в
розкритті індивідуальних особливостей учнів, у кращій організації співпраці
вчителів, учнів, батьків; · покращилася робота класних
керівників у впровадженні нових нетрадиційних педагогічних технологій у
виховному процесі; · підвищується рівень вихованості
учнів; · класні керівники готують і
проводять позакласні виховні заходи, враховуючи індивідуальні та вікові
особливості учнів, вивчаючи їхні запити та потреби; · покращився рівень співпраці
практичного психолога з класними керівниками, що дає змогу оптимально
вирішувати виховні проблеми в класах; · вихованці нашої школи брали
активну участь у різноманітних виховних заходах: «Огляд-конкурс патріотичної
пісні і строю», Вшануванні пам'яті жертв голодомору, святі Квітів,
Шевченківських свят і ін..; · існує тісна співпраця
самоуправної ради та методоб’єднання класних керівників у здійсненні
позаурочної виховної роботи.
У 2012-2013 навчальному році ми
працюватимемо над ґрунтовним вивченням психолого-педагогічних особливостей
учнів на діагностики розвитку їх індивідуальних особливостей, з метою
формування національно-свідомих, фізично, - морально та естетично розвинених
особистостей. Основною
метою виховання педколектив школи вважає формування громадянина України.
Важлива роль у цьому процесі належить опануванню учнями Конституції України,
інших нормативно-правових актів, які визначають громадянські права і обов’язки,
загальнолюдські норми моралі.
|