План роботи
методичної ради Ріпненської ЗОШ І – ІІІ ступенів
на 2012-2013 навчальний рік.
ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ:
"Впровадження в практику навчано-виховного процесу сучасних прогресивних ідей, новітніх педагогічних технологій, інтерактивних форм і методів навчання і виховання та формування і розвиток всебічно розвиненої особистості на засадах загальнолюдських ідеалів та моральних цінностей."
1.Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:
· забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;
· здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;
· створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії та соціального статусу;
· зміцнення навчально-матеріальної бази школи, її комп`ютеризації;
· забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань дошкільної освіти та охорони здоров’я і життя дітей, належного мінімального рівня життєвих компетенцій;
· забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;
· максимального забезпечення учнів загальноосвітніх закладів необхідними підручниками і навчальними посібниками;
· оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;
· особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;
· впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах, у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;
· розробки програмового і науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання;
· спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних НКК (навчальних комп’ютерних комплексів) у навчальному процесі, тобто на успішну реалізацію державної програми "Інформаційні і комунікаційні технології в освіті і науці” на 2006-2008 р.р.;
· оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, біології, історії, зарубіжної літератури,бібліотеки, інформатики, шкільної майстерні ;
· посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і
· функціонування української мови у сфері освіти;
· забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації;
· створення власного іміджу навчального закладу;
· вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;
· координації дослідно-експериментальної та інноваційної роботи в школі;
· оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально-виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.
2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми громадянського виховання:
· удосконалення системи позанавчальної діяльності школярів;
3. Розвиток
творчої активності педагогів: підвищення кваліфікаційного та професіонального
рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за
результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової
майстерності педагогів та ефективності їх роботи.