Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється в патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відномин. Завдяки вителям фізмчної культури та ЗВ забезпечується підготовку та участь в спартакіадах, змаганнях по допризовній підготовці команди юнаків 10-11 кл. Організовуються змінні виставки в бібліотеці "Вивчаємо свої права та обов'язки" - проводить бібліотекар Стрижак Н.В. На годинах класних керівників проводяться бесіди, години спілкування до дня української писемності та мови "Мова-це серце народу" та день поезії "Мова моя солов'їна", до Дня Злуки - "Ми-Українці" та конкурс малюнків "Ми живемо в Україні". Крім цього відповідно до плану роботи школи організовуються шкільні лінійки, присвячені пам'яті жертв голомору та пам'яті жертв ІІ 2 Світової війни - "Їхні імена - це ім'я Перемоги".
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у
зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних
та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської
молоді активної життєвої позиції.
Проводяться профілактичні щеплення, щорічні
медогляди. В кожному класному журналі оформлено "листок здоров'я", із
змістом якого має змогу ознайомитись кожен вчитель-предметник. Питання про
результати щорічних медоглядів учнів систематично розглядаються на засіданнях
педрад, нарадах при директорові.
Велика
увага приділяється літньому оздоровленню дітей (пришкільні табори, турпоходи),
особливо дітей-сиріт, багатодітних, соціально-незахищених; підсумки
оздоровлення аналізуються на серпневій педраді, засіданнях Ради школи. Працює
цілий ряд спортивних гуртків та секцій – ПФП,ПРХС,стрілковий,туристичний. Пишаємось
здобутками наших спортсменів, їх наставників. Традиційно проводиться тиждень безпеки руху «Чи розумію я мову
вулиці?»,тиждень здоров’я. Усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих
звичок на здоров’я людини відбувається під час акцій «Ні – курінню», «Зупинимо
СНІД»,бесід з дівчатами «Тютюн і Мадонна»
Ціннісне ставлення до людей
Протягом року вивичаються індивідуальні особливості учнів (моральні риси),відбувається залучення дітей до традицій родинно-сімейної педагогіки,активної участі в родинно-сімейних святах. Так щороку в школі відбуваються святкування Дня Матері ,дня Жінки,свято бабусь та дідусів. З початку навчального року триває акція «Милосердя»,а до Міжнародного Дня людей похилого віку – святкова зустріч з ветеранами праці,старшими людьми.Проводяться години спілкування «Що означає бути вихованою людиною?», «Старість наших батьків – це наша старість»,круглий стіл «Добром забуте серце обігрійте»,сюжетно-рольові ігри «Чарівні слова відкривають серця»,диспут «Толерантність врятує світ»,загальношкільні заходи «До істини іду як до Причастя». Вміння співпрацювати з іншими,в колективі,співпереживати,здатність враховувати думки товаришів формуються та вдосконалюються під час тематичних засідань Учнівської Ради.Учні початкових класів та середньої ланки займаються виготовленням родовідного дерева.
Формування естетичної культури і мислення учнів забезпечується під час бесід «Естетика зовнішнього вигляду»,традиційних тематичних конкурсів малюнків,оформлення декорацій для проведення концертів. Працюють гуртки драматичний,виразного читання,вокальний,етнографічний. На заняттях гуртків формуються естетичні смаки, розвиваються таланти. Формуємо такі риси характеру, як: доброта, людяність, милосердя до ближнього.
Сприяння творчому розвитку особистості
Традиційно в школі проводяться предметні олімпіади,творчі звіти гуртків. Конкурс дитячої творчості, конкурс читців до Різдвяних, Великодніх свят і Дня матері,конкурс малюнків «Мій край»;тематичні дискотеки,вечори відпочинку,де учні розвивають свої таланти,предметні тижні,розважальні заходи : день Святого Валентина,Новорічний карнавал,гра-шоу «Найрозумніший»,дні поезії,день гумору,конкурс ораторів. Сприяє творчому розвитку особистості організована робота з батьками :батьківська конференція «Роль розвитку творчих здібностей учнів у підвищенні їх знань» , анкетування батьків по вихованню обдарованих дітей. В школі проводиться виставка учнівських робіт з праці та образотворчого мистецтва. Постійно поповнюється шкільний банк даних обдарованих дітей