ВСТУП
Аналіз діяльності м/о класних керівників за 2011-2012 н.р.
та завдання на 2012-2013 н.р.
Планування роботи методичного об’єднання класних керівників ґрунтується на науково-правовій базі освітньої галузі та виходить із основного завдання школи взагалі. Полягає воно у формуванню особистості, готової до співпраці. Спираючись на рівень вихованості школярів, потребу у превенції правопорушень та девіантної поведінки, а також керуючись Національною доктриною розвитку освіти, Законом України «Про загальну середню освіту», Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі освіти, ми визначили проблемне питання роботи методоб’єднання класних керівників на 2012-2013 н.р.:
Виховання в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю.
У зв’язку з цим наша діяльність полягатиме у:
вихованні любові до рідної землі,
рідного села, рідного краю, України;
· виховання почуття патріотизму та
національної гордості;
· вихованні загальнолюдських рис
особистості;
· розвитку самостійного мислення
дитини, її індивідуальних і творчих здібностей;
· залученні школярів до
суспільно-корисної діяльності;
· вихованні здорового способу
життя, відповідального ставлення до власного здоров’я, вихованні фізичної
культури у підростаючого покоління;
· розширенні світогляду дітей;
· вихованні почуття поваги до себе
і оточуючих;
· вихованні правової культури і
освіченості як дітей, так і батьків;
· розвитку ініціативності,
самостійності, профорієнтації.
Аналізуючи роботу методичного об'єднання за минулий
навчальний рік, можна відзначити позитивні тенденції:
· традиційним стало проведення
психолого-педагогічних консиліумів, які дали вагомі позитивні результати в
розкритті індивідуальних особливостей учнів, у кращій організації співпраці
вчителів, учнів, батьків;
· покращилася робота класних
керівників у впровадженні нових нетрадиційних педагогічних технологій у
виховному процесі;
· підвищується рівень вихованості
учнів;
· класні керівники готують і
проводять позакласні виховні заходи, враховуючи індивідуальні та вікові
особливості учнів, вивчаючи їхні запити та потреби;
· покращився рівень співпраці
практичного психолога з класними керівниками, що дає змогу оптимально
вирішувати виховні проблеми в класах;
· вихованці нашої школи брали
активну участь у різноманітних виховних заходах: «Огляд-конкурс патріотичної
пісні і строю», Вшануванні пам'яті жертв голодомору, святі Квітів,
Шевченківських свят і ін..;
· існує тісна співпраця
самоуправної ради та методоб’єднання класних керівників у здійсненні
позаурочної виховної роботи.
У 2012-2013 навчальному році ми
працюватимемо над ґрунтовним вивченням психолого-педагогічних особливостей
учнів на діагностики розвитку їх індивідуальних особливостей, з метою
формування національно-свідомих, фізично, - морально та естетично розвинених
особистостей.
Основною
метою виховання педколектив школи вважає формування громадянина України.
Важлива роль у цьому процесі належить опануванню учнями Конституції України,
інших нормативно-правових актів, які визначають громадянські права і обов’язки,
загальнолюдські норми моралі.