Форми методичної роботи:
а) колективні форми роботи:
- педагогічна рада;
- психолого - і проблемно-педагогічний
семінари;
- науково-практичні конференції;
- семінари;
- інструктивно-методичні наради
б) індивідуальні форми роботи:
- методичні консультації;
- співбесіди;
- аналіз уроків;
- самоосвіта;
- робота над науково-методичною
проблемою;
- наставництво;
- педагогічні проекти;
- самоосвітні програми педагогів;
в) групові форми роботи:
- методичні об’єднання.
Методична робота спрямована на виконання завдань: організація
і забезпечення умов для зростання і творчого розвитку педагога, організація
безперервної наукової освіти, формування творчої позиції, спонукання до
науково-дослідницької та експериментальної
роботи, впровадження нових освітніх технологій.
Всі педагогічні працівники залучені до роботи у шкільних, міжшкільних
та районних методоб’єднаннях, постійно діючих семінарах, творчих групах.
В школі були проведені психолого-педагогічні
семінари: «Роль інтерактивних форм соціально-ціннісної діяльності у вихованні
сучасного підлітка», «Позитивний психолого-педагогічний клімат як визначний
чинник у навчанні і вихованні суб’єкта громадянського суспільства» і проблемно-педагогічні
семінари по проблемі: «Впровадження в практику навчально-виховного процесу
сучасних прогресивних ідей, новітніх педагогічних технологій, інтерактивних
форм і методів навчання», «Впровадження інтерактивних
технологій в практику роботи вчителя початкових класів», «Нестандартні
уроки-шлях до формування творчої особистості».
Були проведені педроздуми «Перевантаження учнів: причини і
наслідки та шляхи подолання», диспут «Роль відкритих уроків в удосконаленні і
підвищення рівня знань учнів».
На засіданнях МО вчителів початкових класів вивчаються нормативно-правові документи щодо організації
навчально-виховного процесу в початкових класах, актуальні питання методики викладання предметів,
створення ситуації успіху на уроці для дітей з низькою самооцінкою,
обговорювався рівень та якість знань учнів. Проводяться огляди
науково-методичної літератури, педагогічної преси, звіти вчителів по
самоосвіті, по курсовій перепідготовці.
Методичне об’єднання класних керівників проводить моніторинг запитів по проблемах, вивчає впровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, коригують принципи виховання та соціалізації щодо дітей, які мали труднощі у навчанні та соціальних контактах. В школі організовано наставництво з молодими вчителями. Проводяться методичні оперативні наради:
«Структура методичної роботи», «Ведення
навчальної документації в школі і
проведення предметних олімпіад», «Ведення тематичного обліку знань», « Результати
контрольних робіт з рідної мови і математики в 2-11 класах» «Результати
перевірки класних журналів», «Розгляд матеріалів фахових видань», «Огляд
матеріалів ППД», «Індивідуальна робота з учителями-предметниками до проведення
ДПА», «Результати підсумкових контрольних робіт в 9, 11 класах», конференції на
тему: «Співпраця сім‘ї та школи на сучасному етапі», предметні тижні з основ наук. З метою
підвищення педагогічної майстерності
проводяться місячники відкритих уроків.
Організовуються творчі
зустрічі молодих вчителів із
досвідченими вчителями – носіями передового досвіду.